Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6054
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧеботарьов, Є. В.
dc.date.accessioned2020-09-22T09:34:24Z
dc.date.available2020-09-22T09:34:24Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.otherУДК 658.8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6054
dc.descriptionЧеботарьов Є. В. COVID-19 як чинник формування нових підходів щодо опрацювання та реалізації маркетингової політики підприємств / Є. В. Чеботарьов // Маркетингові аспекти управління соціально-економічними системами : сучасний вимір та перспективи : матеріали Всеукр. наук. інтернет-конф. / Уклад. В.В. Хороших / Донецький державний університет управління. - Маріуполь, 2020. — С. 11-13.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.titleCOVID-19 як чинник формування нових підходів щодо опрацювання та реалізації маркетингової політики підприємствuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Чеботарьов Єгор Вячеславович

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CHEbotarev.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.