Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6054
Title: COVID-19 як чинник формування нових підходів щодо опрацювання та реалізації маркетингової політики підприємств
Authors: Чеботарьов, Є. В.
Issue Date: 2020
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Description: Чеботарьов Є. В. COVID-19 як чинник формування нових підходів щодо опрацювання та реалізації маркетингової політики підприємств / Є. В. Чеботарьов // Маркетингові аспекти управління соціально-економічними системами : сучасний вимір та перспективи : матеріали Всеукр. наук. інтернет-конф. / Уклад. В.В. Хороших / Донецький державний університет управління. - Маріуполь, 2020. — С. 11-13.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/6054
Appears in Collections:Чеботарьов Єгор Вячеславович

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CHEbotarev.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.