Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/6052
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Алексєєва, O.P. | - |
dc.contributor.author | Курліщук, І.І. | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-22T06:48:16Z | - |
dc.date.available | 2020-09-22T06:48:16Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6052 | - |
dc.description | Алексєєва O.P. Міжособистісні конфлікти першокласників в умовах інклюзивної освіти: причини, способи врегулювання / О.Р.Алексєєва,І.І.Курліщук // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2019. - № 3 (172). – С.55-67. | uk_UA |
dc.description.abstract | У роботі розкрито сутність понять «інклюзія»,«інклюзивна освіта»; акцентовано увагу на основних завданнях інклюзивної освіти в Україні відповідно до ратифікованих міжнародних конвенцій та законодавчих документів, покладених в основу такої освіти, яка визнана одним із пріоритетних напрямів Нової української школи. З’ясовано, що інклюзивна освіта, ураховуючи світові тенденції і напрацювання та досвід запровадження в Україні, цілком здатна за умови ефективної організації створити для кожної дитини сприятливі умови для самореалізації й соціалізації в природному середовищі; дитині з особливими потребами та її батькам надати кваліфіковану консультативну підтримку, підготувати до повноцінного життя в суспільстві, а суспільство - до прийняття людини з особливими потребами як повноправного члена. Визначено основні чинники, які впливають на міжособистісні стосунки першокласників, і причини виникнення конфліктних ситуацій; схарактеризовано природу конфліктної поведінки молодшого школяра в умовах інклюзії. Розкрито сутність медіації як основного профілактичного й найбільш ефективно¬го сучасного методу психолого-педагогічного супроводу розв’язання міжособистісних конфліктів першокласників в умовах інклюзивної освіти з урахуванням концептуальних дитиноцентричних положень Нової української школи, які ставлять дитину як індивідуальність на чолі освітнього процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | конфлікт | uk_UA |
dc.subject | міжособистісний конфлікт | uk_UA |
dc.subject | першокласник | uk_UA |
dc.subject | шкільна медіація | uk_UA |
dc.title | Міжособистісні конфлікти першокласників в умовах інклюзивної освіти: причини, способи врегулювання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Алексєєва Оксана Радиславiвна |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.