Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6052
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлексєєва, O.P.-
dc.contributor.authorКурліщук, І.І.-
dc.date.accessioned2020-09-22T06:48:16Z-
dc.date.available2020-09-22T06:48:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6052-
dc.descriptionАлексєєва O.P. Міжособистісні конфлікти першокласників в умовах інклюзивної освіти: причини, способи врегулювання / О.Р.Алексєєва,І.І.Курліщук // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2019. - № 3 (172). – С.55-67.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі розкрито сутність понять «інклюзія»,«інклюзивна освіта»; акцентовано увагу на основних завданнях інклюзивної освіти в Україні відповідно до ратифікованих міжнародних конвенцій та законодавчих документів, покладених в основу такої освіти, яка визнана одним із пріоритетних напрямів Нової української школи. З’ясовано, що інклюзивна освіта, ураховуючи світові тенденції і напрацювання та досвід запровадження в Україні, цілком здатна за умови ефективної організації створити для кожної дитини сприятливі умови для самореалізації й соціалізації в природному середовищі; дитині з особливими потребами та її батькам надати кваліфіковану консультативну підтримку, підготувати до повноцінного життя в суспільстві, а суспільство - до прийняття людини з особливими потребами як повноправного члена. Визначено основні чинники, які впливають на міжособистісні стосунки першокласників, і причини виникнення конфліктних ситуацій; схарактеризовано природу конфліктної поведінки молодшого школяра в умовах інклюзії. Розкрито сутність медіації як основного профілактичного й найбільш ефективно¬го сучасного методу психолого-педагогічного супроводу розв’язання міжособистісних конфліктів першокласників в умовах інклюзивної освіти з урахуванням концептуальних дитиноцентричних положень Нової української школи, які ставлять дитину як індивідуальність на чолі освітнього процесу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectконфліктuk_UA
dc.subjectміжособистісний конфліктuk_UA
dc.subjectпершокласникuk_UA
dc.subjectшкільна медіаціяuk_UA
dc.titleМіжособистісні конфлікти першокласників в умовах інклюзивної освіти: причини, способи врегулюванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Алексєєва Оксана Радиславiвна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf478.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.