Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6042
Title: Феномен «педагогічна дійсність» у змісті загально- педагогічної підготовки майбутніх учителів
Authors: Бутенко, Л.Л.
Keywords: дійсність
реальність
феномен
педагогічна дійсність
загальнопедагогічна підготовка
форми пізнання педагогічної дійсності
форми репрезентації педагогічної дійсності
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Abstract: Схарактеризовано філософські та психологічні аспекти дослідження понять «дійсність» та «реальність». Розкрито сутнісні ознаки феномену «педагогічна дійсність» з урахуванням особливостей сучасного етапу розвитку педагогічної науки та практики, спільне та відмінне у поняттях «педагогічна дійсність» та «педагогічна реальність». Визначено особливості форм пізнання педагогічної дійсності (чуттєва, наукова, художньо-образна) та відповідних принципів - цілісності, єдності аналізу та синтезу, контекстності, аксіологічної навантаженості та ін. На основі контент-аналізу визначено провідні форми репрезентації феномена «педагогічна дійсність» у сучасних підручниках з педагогіки, проблеми та протиріччя у репрезентації педагогічної дійсності у змісті загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів. Акцентовано увагу на необхідності використання феноменологічного та герменевтичного методологічних підходів у репрезентації педагогічної дійсності в процесі загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів.
Description: Бутенко Л. Л. Феномен «педагогічна дійсність» у змісті загально- педагогічної підготовки майбутніх учителів / Л.Л.Бутенко // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2019. - № 3 (172). – С.10-18.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/6042
Appears in Collections:Бутенко Людмила Леонідівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf551.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.