Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6036
Title: Мотиваційно-ціннісний компонент готовності майбутніх учителів до попередження освітньої депривації старшокласників
Authors: Стафеєва, Т.О.
Keywords: депривація
освітня депривація
освітня депривація старшокласників
майбутні вчителі
готовність майбутніх учителів до попередження освітньої депривації старшокласників
мотиваційно-ціннісний компонент
Issue Date: 2020
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Abstract: У статті визначено сутність понять «депривація», «освітня депривація», причини, сутнісні ознаки та наслідки освітньої депривації старшокласників. Схарактеризовано основні напрями попередження освітньої депривації учнівської молоді. Доведено необхідність цілеспрямованої підготовки майбутніх учителів до попередження освітньої депривації старшокласників з урахуванням сучасної соціокультурної ситуації. Визначено сутність та структуру готовності майбутніх учителів до попередження освітньої депривації старшокласників. Представлено показники та діагностичний інструментарій дослідження сформованості мотиваційно-ціннісного компонента означеного виду готовності. Визначено основні напрями, форми та методи формування мотиваційно-ціннісного компонента готовності майбутніх учителів до попередження освітньої депривації старшокласників.
Description: Стафеєва Т. О. Мотиваційно-ціннісний компонент готовності майбутніх учителів до попередження освітньої депривації старшокласників / Т.О.Стафеєва // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2020. - № 1 (173). – С.67-78.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/6036
Appears in Collections:№ 1 (173)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7).pdf1.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.