Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/6030
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хренова, В.В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-21T06:49:38Z | - |
dc.date.available | 2020-09-21T06:49:38Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6030 | - |
dc.description | Хренова В.В. Інклюзивна освіта в умовах нової української школи: проблеми та перспективи / В.В.Хренова В.В. // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2020. - № 1 (173). – С.3-13. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано інклюзивну освіту, висвітлено негативні сторони старої системи навчання дітей з особливими освітніми потребами та передумови впровадження інклюзії в освітній процес закладів загальної середньої освіти нашої країни. Запропоновано визначення інклюзивного навчання (освіти) як системи освітніх послуг, що забезпечує реалізацію права на освіту осіб з особливими освіт¬німи потребами, а також їхню соціалізацію та інтеграцію в суспільство. Висвітлено роль та місце інклюзії в Новій українській школі, основні концептуальні положення. З’ясовано, що розуміння ж по¬треб дитини спирається на аналіз основних сфер розвитку дитячого організму. Подано класифікацію відхилень розвитку дитини за В. Лебединським. Розкрито сутність поняття «особа з особливими освітніми потребами». Ви-значено категорії дітей з особливими освітніми потребами відповідно до таких класифікаційних ознак, як: особливості психофізичного розвитку, особливості опанування навчальної діяльності, особливості встановлення контактів із соціальним середовищем та особливості роз¬витку внаслідок впливу соціального середовища. Перераховано принципові відмінності інклюзивного освітнього процесу від традиційного. На підставі аналізу наукових джерел зроблено висновки, що ефективне інклюзивне навчання можливе лише за умови спеціальної підготовки й перепідготовки педагогічних кадрів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | освіта та педагогічна наука; | - |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | особливі освітні потреби | uk_UA |
dc.subject | нова українська школа | uk_UA |
dc.subject | дизонтогенез | uk_UA |
dc.subject | класифікація відхилень розвитку дитини | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне середовище | uk_UA |
dc.subject | підготовка учителів | uk_UA |
dc.title | Інклюзивна освіта в умовах нової української школи: проблеми та перспективи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | № 1 (173) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.