Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/6030
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХренова, В.В.-
dc.date.accessioned2020-09-21T06:49:38Z-
dc.date.available2020-09-21T06:49:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6030-
dc.descriptionХренова В.В. Інклюзивна освіта в умовах нової української школи: проблеми та перспективи / В.В.Хренова В.В. // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2020. - № 1 (173). – С.3-13.uk_UA
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано інклюзивну освіту, висвітлено негативні сторони старої системи навчання дітей з особливими освітніми потребами та передумови впровадження інклюзії в освітній процес закладів загальної середньої освіти нашої країни. Запропоновано визначення інклюзивного навчання (освіти) як системи освітніх послуг, що забезпечує реалізацію права на освіту осіб з особливими освіт¬німи потребами, а також їхню соціалізацію та інтеграцію в суспільство. Висвітлено роль та місце інклюзії в Новій українській школі, основні концептуальні положення. З’ясовано, що розуміння ж по¬треб дитини спирається на аналіз основних сфер розвитку дитячого організму. Подано класифікацію відхилень розвитку дитини за В. Лебединським. Розкрито сутність поняття «особа з особливими освітніми потребами». Ви-значено категорії дітей з особливими освітніми потребами відповідно до таких класифікаційних ознак, як: особливості психофізичного розвитку, особливості опанування навчальної діяльності, особливості встановлення контактів із соціальним середовищем та особливості роз¬витку внаслідок впливу соціального середовища. Перераховано принципові відмінності інклюзивного освітнього процесу від традиційного. На підставі аналізу наукових джерел зроблено висновки, що ефективне інклюзивне навчання можливе лише за умови спеціальної підготовки й перепідготовки педагогічних кадрів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesосвіта та педагогічна наука;-
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UA
dc.subjectнова українська школаuk_UA
dc.subjectдизонтогенезuk_UA
dc.subjectкласифікація відхилень розвитку дитиниuk_UA
dc.subjectінклюзивне середовищеuk_UA
dc.subjectпідготовка учителівuk_UA
dc.titleІнклюзивна освіта в умовах нової української школи: проблеми та перспективиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№ 1 (173)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1).pdf1.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.