Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/592
Title: | Використання медіа-засобів у соціально-гуманітарній роботі Лисичанського педагогічного коледжу як чинників впливу на процес виховання особистості |
Authors: | Крошка, С. А. Матліна, О. В. |
Keywords: | медіа-освіта середні навчальні заклади виховання навчальна діяльність засоби навчання |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті на основі аналізу наукових наробок розкрито значення застосування засобів медіа-освіти у сучасному навчальному закладі. Визначена структура діяльності молодіжного медіа-центру щодо активного залучення студентської молоді до нових інноваційних дозвіллєвих сфер діяльності. Обґрунтовано зміст поняття «медіа-засіб», розглянуто теоретичні аспекти застосування медіа-засобів у соціально-гуманітарній роботі коледжу. Обираючи форми, методи, прийоми роботи із застосуванням медіа-засобів у соціально-гуманітарній роботі викладач коледжу навчає студентів критично мислити, формує навички самостійної роботи, залучає до інтерактивного навчання, розвиває творчі здібності. Впроваджувати засоби медіа-освіти слід на початковому етапі студентського навчання. Системний підхід до залучення медіаосвітнього досвіду змінили діяльнісну соціально-гуманітарну сферу як студента, так і викладача. Коледж має свою уніфіковану структуру медіа-простору соціально-гуманітарної роботи. |
Description: | Використання медіа-засобів у соціально-гуманітарній роботі Лисичанського педагогічного коледжу як чинників впливу на процес виховання особистості / С. А. Крошка , О. В. Матліна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 2 (291). - С. 37 - 44. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/592 |
Appears in Collections: | Cтатті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kroshka Matlina.pdf | 576.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.