Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/576
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтепаненко, В. І.-
dc.date.accessioned2016-04-07T19:17:02Z-
dc.date.available2016-04-07T19:17:02Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.other37.01-053.6:159.9.072+291.3-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/576-
dc.descriptionСтепаненко В. І. Розробка та стандартизація тесту «Оцінка рівня схильності підлітків до асоціального впливу релігійних культів» / В. І. Степаненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 273 - 280.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглянуто процедури розробки та стандартизації авторського тесту «Оцінка рівня схильності підлітків до асоціального впливу релігійних культів», розкрито основні його характеристики та параметри. Необхідність розробки тесту обумовлена відсутністю відповідних соціально-педагогічних методик виявлення рівня схильності підлітків до асоціального впливу релігійних культів. При розробці тесту використано загальноприйняті правила його стандартизації, застосовано класичну схему трьохрівневої шкали, процедуру визначення медіани та 25-го і 75-го процентилів при асиметричних вибірках. Розроблений авторський тест «Оцінка рівня схильності підлітків до асоціального впливу релігійних культів» можна використовувати в соцільно-педагогічній практиці шкіл з метою врахуванняuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectпідліткиuk_UA
dc.subjectпсихологіяuk_UA
dc.subjectдіагностикаuk_UA
dc.subjectрозробка уроківuk_UA
dc.subjectвікова психологіяuk_UA
dc.subjectкультиuk_UA
dc.titleРозробка та стандартизація тесту «Оцінка рівня схильності підлітків до асоціального впливу релігійних культів»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:7. Девіантна поведінка як соціально-педагогічна проблема

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stepanenko.pdf559.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.