Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/566
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тямало, С. П. | - |
dc.date.accessioned | 2016-04-04T20:28:20Z | - |
dc.date.available | 2016-04-04T20:28:20Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.other | 37.013.42:350.4 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/566 | - |
dc.description | Комплексна реабілітація вихованців як соціально-педагогічна проблема / С. П. Тямало // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 239 - 244. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовується необхідність створення особливої педагогічної парадигми, яка б відображала суть проблеми та відповідала сучасним вимогам до реабілітації і виховання дітей. Автор, спираючись на аналіз практичної діяльності реабілітаційних центрів, пропонує в якості такої парадигми реабілітації і виховання комплексну реабілітацію вихованців. Доводиться, що комплексна реабілітація є синтезом ефективних досягнень науки, спрямованих на допомогу дитині у процесі соціалізації її особистості. Автор переконує, що комплексна реабілітація покликана бути дійовим засобом подолання середовищної та психологічної дезадаптації особистості до сучасних умов і стати новою парадигмою виховання дезадаптованих неповнолітніх в умовах реабілітаційного центру та в системі освіти взагалі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | соціально-педагогічна робота | uk_UA |
dc.subject | соціальне виховання | uk_UA |
dc.title | Комплексна реабілітація вихованців як соціально-педагогічна проблема | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | 6. Напрями та зміст соціально-педагогічної діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tiamalo.pdf | 438.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.