Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/563
Title: | Соціально-виховні технології у роботі соціального педагога |
Authors: | Краснова, Н. П. |
Keywords: | технології соціально-педагогічна робота соціальне виховання |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У даній статті надається поняття «класифікація» як система супідрядних понять певної галузі знання або діяльності людини, що використовується як засіб для встановлення зв язків між цими поняттями, а також «тип технології», який спрямований на виявлення її характеру та призначення технології (виокремлення її залежно від основної мети діяльності соціального педагога). Також в статті характеризується соціально-педагогічні технології загального типу, що охоплюють повний цикл соціально-педагогічної роботи з клієнтом або групою та соціально-педагогічні технології часткового типу, які виокремлюються зі структурних компонентів загальної технології або з часткових видів функціональної діяльності соціального педагога. Соціально-виховні технології розкриваються з позиції діалектико-матеріалістичного філософського напряму, що включають чотири ієрархічно супідрядних класу технологій, адекватних організаційним рівням системи соціальної діяльності держави, а саме: метатехнології, галузеві макротехнології, модульно-локальні технології,мікротехнології; представлени аспекти, алгоритми та цикли соціально-виховних технологій. |
Description: | Соціально-виховні технології у роботі соціального педагога / Н. П. Краснова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 209 - 224. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/563 |
Appears in Collections: | 6. Напрями та зміст соціально-педагогічної діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Krasnova.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.