Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/562
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зоря, І. О. | - |
dc.date.accessioned | 2016-04-04T19:55:34Z | - |
dc.date.available | 2016-04-04T19:55:34Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.other | 373.015.31 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/562 | - |
dc.description | Регіональний навчально-виховний комплекс як інститут соціального виховання учнівської молоді / І. О. Зоря // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 199 - 209. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті здійснений аналіз особливостей сучасного освітньо-виховного закладу «регіональний навчально-виховний комплекс» в рамках теорії соціального виховання, що розуміється як контрольований процес розвитку особистості в ході її соціалізації, дозволив прийти до твердження, що регіональний навчально-виховний комплекс можна розглядати в якості основного (головного) освітнього інституту соціального виховання учнівської молоді в регіоні. Соціалізуючий характер функціонування комплексу визначається його об’єктивною можливістю і необхідністю бути відкритою, полікультурною школою, центром регіонального освітнього простору з соціального виховання, відкритою системою соціально-педагогічної діяльності, регіональним центром соціального виховання «проблемних» дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | соціальна педагогіка | uk_UA |
dc.subject | соціальне виховання | uk_UA |
dc.title | Регіональний навчально-виховний комплекс як інститут соціального виховання учнівської молоді | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | 6. Напрями та зміст соціально-педагогічної діяльності |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.