Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/562
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗоря, І. О.-
dc.date.accessioned2016-04-04T19:55:34Z-
dc.date.available2016-04-04T19:55:34Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.other373.015.31-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/562-
dc.descriptionРегіональний навчально-виховний комплекс як інститут соціального виховання учнівської молоді / І. О. Зоря // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 1 (290). - С. 199 - 209.uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснений аналіз особливостей сучасного освітньо-виховного закладу «регіональний навчально-виховний комплекс» в рамках теорії соціального виховання, що розуміється як контрольований процес розвитку особистості в ході її соціалізації, дозволив прийти до твердження, що регіональний навчально-виховний комплекс можна розглядати в якості основного (головного) освітнього інституту соціального виховання учнівської молоді в регіоні. Соціалізуючий характер функціонування комплексу визначається його об’єктивною можливістю і необхідністю бути відкритою, полікультурною школою, центром регіонального освітнього простору з соціального виховання, відкритою системою соціально-педагогічної діяльності, регіональним центром соціального виховання «проблемних» дітей.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectсоціальна педагогікаuk_UA
dc.subjectсоціальне вихованняuk_UA
dc.titleРегіональний навчально-виховний комплекс як інститут соціального виховання учнівської молодіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:6. Напрями та зміст соціально-педагогічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zoria.pdf759.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.