Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5523
Title: | Аналіз і формалізація понятійного апарату дидактичних систем: інформаційний підхід |
Authors: | Шевчук, О.Б. |
Keywords: | дидактична система дидактична взаємодія формалізація інформаційні технології навчання інтелектуальні системи експертні навчаючи системи |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті розглядається проблема формалізації понятійного апарату дидактичних систем побудованих на використанні нового класу інформаційних технологій навчання (інтелектуальних та експертних систем). На основі систематизованого аналізу та інформаційного підходу, формалізовано термін «дидактична система», що визначається чотирма основними складовими:видом управління, видом інформаційного процесу, типом засобів передачі інформації і управління пізнавальною діяльністю та дидактичними принципами. |
Description: | Шевчук О.Б. Аналіз і формалізація понятійного апарату дидактичних систем: інформаційний підхід / О.Б.Шевчук // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка:Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.221-228 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/5523 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.