Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5517
Title: | Особливості формування полікультурної компетентності студентів в освітньому середовищі китайського університету |
Authors: | Чжан, Ювень |
Keywords: | полікультурна компетентність студент китайський університет |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті визначено, що полікультурна компетентність студента являє собою інтегративне особистісне утворення, яке комплексно поєднує в собі знання, уміння, якості, цінності людини та забезпечує її здатність ефективно взаємодіяти з представниками інших культур на засадах взаємоповаги, взаєморозуміння й толерантності, готовність зберігати й подалі розвивати розмаїття форм культурного самовираження в умовах глобалізованого суспільства. Уточнено, що ця компетентність включає в себе такі компоненти:мотиваційний, аксіологічний,когнітивний, поведінково-діяльнісний та особистісний. Констатовано, що в КНР реалізується дві моделі організації освіти:з позицій загальнонаціональної культури й значної кількості культур різних етнічних меншин. Це сприяє підвищенню рівня сформованості полікультурної компетентності китайської молоді. Також доведено, що в сучасних університетів КНР проводиться цілеспрямована роботи щодо формування цієї компетентності у студентів. У публікації проаналізовано деякі нормативні документи та наукові праці вчених КНР, в яких сформульовано вимоги до формування полікультурної компетентності студентів університетів, а також особливості здійснення цього процесу. |
Description: | Чжан Ювень Особливості формування полікультурної компетентності студентів в освітньому середовищі китайського університету / Ювень Чжан // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка:Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.165-169. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/5517 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.