Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5516
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Федотова, Т. В. | |
dc.date.accessioned | 2020-09-08T10:36:30Z | |
dc.date.available | 2020-09-08T10:36:30Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5516 | |
dc.description | Федотова T. В. Резільєнтність як одна із метакомпетенцій розвитку професійної ідентичності майбутнього фахівця початкових класів / Т. В. Федотова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.159-164. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто поняття «резільєнтність особистості», представлені основні підходи до визначення і структури резільєнтність особистості майбутнього фахівця початкових класів в педагогічній та психологічній науках. Показано, що саме формування навичок резільєнтності лежить в основі розвитку професійної ідентичності. Загальна культура освітньої організації безпосередньо корелює з моделями поведінки, що демонструються вчителями. Показана необхідність забезпечення освоєння ними таких моделей. Резільєнтність - одна з найважливіших метакомпетенцій майбутнього вчителя початкових класів, яка дає можливість бути стабільним не тільки вчителю, а й дитині, а від цього залежить весь навчальний процес. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | резільєнтність | uk_UA |
dc.subject | метакомпетенція | uk_UA |
dc.subject | майбутні фахівці | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.subject | критерії життєздатності | uk_UA |
dc.title | Резільєнтність як одна із метакомпетенцій розвитку професійної ідентичності майбутнього фахівця початкових класів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.