Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5516
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедотова, Т. В.
dc.date.accessioned2020-09-08T10:36:30Z
dc.date.available2020-09-08T10:36:30Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5516
dc.descriptionФедотова T. В. Резільєнтність як одна із метакомпетенцій розвитку професійної ідентичності майбутнього фахівця початкових класів / Т. В. Федотова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.159-164.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття «резільєнтність особистості», представлені основні підходи до визначення і структури резільєнтність особистості майбутнього фахівця початкових класів в педагогічній та психологічній науках. Показано, що саме формування навичок резільєнтності лежить в основі розвитку професійної ідентичності. Загальна культура освітньої організації безпосередньо корелює з моделями поведінки, що демонструються вчителями. Показана необхідність забезпечення освоєння ними таких моделей. Резільєнтність - одна з найважливіших метакомпетенцій майбутнього вчителя початкових класів, яка дає можливість бути стабільним не тільки вчителю, а й дитині, а від цього залежить весь навчальний процес.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectрезільєнтністьuk_UA
dc.subjectметакомпетенціяuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівціuk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectкритерії життєздатностіuk_UA
dc.titleРезільєнтність як одна із метакомпетенцій розвитку професійної ідентичності майбутнього фахівця початкових класівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf179.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.