Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5516
Title: Резільєнтність як одна із метакомпетенцій розвитку професійної ідентичності майбутнього фахівця початкових класів
Authors: Федотова, Т. В.
Keywords: резільєнтність
метакомпетенція
майбутні фахівці
початкова освіта
критерії життєздатності
Issue Date: 2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті розглянуто поняття «резільєнтність особистості», представлені основні підходи до визначення і структури резільєнтність особистості майбутнього фахівця початкових класів в педагогічній та психологічній науках. Показано, що саме формування навичок резільєнтності лежить в основі розвитку професійної ідентичності. Загальна культура освітньої організації безпосередньо корелює з моделями поведінки, що демонструються вчителями. Показана необхідність забезпечення освоєння ними таких моделей. Резільєнтність - одна з найважливіших метакомпетенцій майбутнього вчителя початкових класів, яка дає можливість бути стабільним не тільки вчителю, а й дитині, а від цього залежить весь навчальний процес.
Description: Федотова T. В. Резільєнтність як одна із метакомпетенцій розвитку професійної ідентичності майбутнього фахівця початкових класів / Т. В. Федотова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.159-164.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5516
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf179.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.