Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5514
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСіненко, К.О.-
dc.date.accessioned2020-09-08T10:23:09Z-
dc.date.available2020-09-08T10:23:09Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5514-
dc.descriptionСіненко К.О. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи / К.О.Сіненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка:Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.144-150.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкових класів засобами інформаційно- комунікаційних технологій (ІКТ). Визначено, що ІКТ - це сукупність методів, засобів та технічних пристроїв забезпечення інформаційних технологій на основі комп’ютерних мереж і приладів передавання інформації. Подано типи ІКТ, які є найбільш ефективними для формування медіа-компетентності майбутніх учителів. Доведено, що використання ІКТ сприяє формуванню знань про медіа-засоби, їхні можливості у подальшій професійній діяльності; формуванню вміння щодо створення необхідного дидактичного супроводу освітнього процесу початкової школи, мотивації щодо самостійного пошуку інформації, творчій активності майбутніх фахівців тощо.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технології (ІКТ)uk_UA
dc.subjectмедіа- компетентність майбутнього вчителя початкових класівuk_UA
dc.subjectмедіа-освітаuk_UA
dc.subjectмедіа-засобиuk_UA
dc.titleІнформаційно-комунікаційні технології як засіб формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf211.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.