Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5510
Title: Організація самостійної роботи з дитячою книгою в 4 класі
Authors: Рудь, С.М.
Keywords: літературна освіта
читацька самостійність
етапи навчання
заключний етап формування читацької самостійності
навчальний матеріал
тематика читання
прийоми роботи
узагальнююча бесіда
пошукова діяльність
Issue Date: 2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті розкрито особливості формування читацької самостійності у процесі роботи з дитячою книгою в 4 класі. Представлено визначення поняття «читацька самостійність», які були дані в роботах різних вчених. Виділено основні етапи навчання молодших школярів роботі з дитячою книгою. Охарактеризовано навчальний матеріал, тематику читання для роботи на заключному етапі формування читацької самостійності у четверокласників. Описано прийоми роботи, завдання - запитання для організації пошукової діяльності, які може використати вчитель, плануючи роботу з дитячою книгою на цьому етапі навчання.
Description: Рудь С.М. Організація самостійної роботи з дитячою книгою в 4 класі / С.М.Рудь // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка:Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.73-80.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5510
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf231.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.