Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5508
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рєпкін, В. В. | |
dc.contributor.author | Репкіна, Н. В. | |
dc.date.accessioned | 2020-09-07T20:57:22Z | |
dc.date.available | 2020-09-07T20:57:22Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/11262 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5508 | |
dc.description | Рєпкін, В.В. До проблеми щодо теорії розвивального навчання Ч. 1. / В.В.Рєпкін, Н. В. Репкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія Психологія. - (64). - 75-79. - Retrieved із https://periodicals.karazin.ua/psychology/article/view/11262 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядаються взаємообумовлені особливості функцій, цілей, змісту і способу передачі норм культури в розвивальному навчанні (далі РН). Ці компоненти в сукупності з особливостями учбової активності і взаємодії учасників РН характеризують його як цілісну освітню систему, підпорядковану завданню розвитку учня як суб’єкта нерепродуктивної перетворювальної діяльності, а потім і творчої особистості. Основні положення описаної теоретичної моделі РН були покладені в основу його варіанту, розробленого і апробованого харківською дослідницькою групою і реалізованого у вигляді програм і підручників РН мові в 1 - 9 класах і математики в початковій школі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.title | До проблеми щодо теорії розвивального навчання Ч. 1 | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Репкіна Наталія Володимирівна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Repkina.pdf | 391.72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.