Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5499
Title: Професійна компетентність майбутніх учителів співу як педагогічна категорія
Authors: Джоу, Юнь
Keywords: професійна компетентність
майбутній учитель
спів
педагогічна категорія
Issue Date: 2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті доведено актуальність проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів співу. Проаналізовано різні підходи українських та китайських учених щодо визначення сутності професійної компетентності для вчителів, які викладають указаний навчальний предмет. На цій підставі зроблено висновок про те, що в представленій публікації під професійною компетентністю майбутніх учителів співу як педагогічної категорії розуміється інтегративна професійно-особистісна якість, яка забезпечує їхню здатність успішно реалізовувати професійну діяльність у вказаній галузі музичного мистецтва. У процесі проведення наукових розвідок також установлено, що сформованість професійної компетентності в майбутніх учителів співу насамперед передбачає, що вони засвоїли знання та вміння, необхідні для відбору оптимального пісенного репертуару для учнів різного віку, застосування різних методів та прийомів його розучування, організації вокально-хорової виконавчої діяльності учнів, здійснення ефективного педагогічного впливу на школярів, забезпечення їхнього особистісного розвитку.
Description: Джоу Юнь Професійна компетентність майбутніх учителів співу як педагогічна категорія / Юнь Джоу // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.88-93.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5499
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf240.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.