Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5498
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРудь, С.М.-
dc.date.accessioned2020-09-07T12:34:38Z-
dc.date.available2020-09-07T12:34:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5498-
dc.descriptionРудь С. М. Організація самостійної роботи з дитячою книгою в 4 класі / С.М.Рудь // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) лютий. - Ч.1 - С.73-80.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості формування читацької самостійності у процесі роботи з дитячою книгою в 4 класі. Представлено визначення поняття «читацька самостійність», які були дані в роботах різних вчених. Виділено основні етапи навчання молодших школярів роботі з дитячою книгою. Охарактеризовано навчальний матеріал, тематику читання для роботи на заключному етапі формування читацької самостійності у четверокласників. Описано прийоми роботи, завдання - запитання для організації пошукової діяльності, які може використати вчитель, плануючи роботу з дитячою книгою на цьому етапі навчання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectлітературна освітаuk_UA
dc.subjectчитацька самостійністьuk_UA
dc.subjectетапи навчанняuk_UA
dc.subjectзаключний етап формування читацької самостійностіuk_UA
dc.subjectнавчальний матеріалuk_UA
dc.subjectтематика читанняuk_UA
dc.subjectприйоми роботиuk_UA
dc.subjectузагальнююча бесідаuk_UA
dc.subjectпошукова діяльністьuk_UA
dc.subjectчитацькі вмінняuk_UA
dc.titleОрганізація самостійної роботи з дитячою книгою в 4 класіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf231.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.