Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5497
Title: Емпатійно-образний аспект формування читацької компетентності молодших школярів
Authors: Правова, Н.В.
Keywords: читацька компетентність
емпатійно-образна субкомпетентність
уміння уявляти
співпереживати
сприйняття і розуміння художнього твору
методичний прийом
Issue Date: 2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті розглядається питання формування в учнів початкової школи читацької компетентності, визначеної як ключова у Державному стандарті початкової освіти, що був затверджений у 2018 році. Автором зазначається, що сучасними лінгводидактами у структурі читацької компетентності визначено певне коло субкомпетентностей, серед яких емпатійно-образна. На основі аналізу обов’язкових результатів навчання здобувачів освіти 1-4 класів змістової лінії «Сприйняття, аналіз, інтерпретація, критична оцінка інформації в текстах різних видів, медіатекстах та використання її для збагачення свого досвіду» визначено коло умінь, що складають основу цієї субкомпетентності. Актуалізована важливість цих особливих читацьких умінь (уявляти прочитане, співпереживати, мислити образами), без яких неможливе адекватне сприйняття і розуміння художнього тексту молодшими школярами, наведено прийоми роботи для їх формування.
Description: Правова Н.В. Емпатійно-образний аспект формування читацької компетентності молодших школярів / Н.В.Правова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) лbcnjgfl. - Ч.1 - С.66-72.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5497
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf198.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.