Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5495
Title: Формування мовленнєвої культури молодших школярів на уроках української мови та літературного читання
Authors: Зажарська, Г.П.
Keywords: мовленнєва культура
мовна освіта
мовленнєва змістова лінія
розвиток мовлення
мовленнєва компетентність
учні початкових класів
Issue Date: 2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті автором розкрито питання формування мовленнєвої культури молодших школярів на уроках української мови та літературного читання. Особливо значимою є основна мета початкової мовної освіти, яка визначається провідною функцією рідної мови: плекання національно свідомої, духовно багатої, творчої особистості, яка володіє вміннями комунікативно доцільно вживати мовні засоби у різних сферах і видах мовленнєвої діяльності. У статті мова йде про мовленнєву змістову лінію, яка є основною і передбачає розвиток усного і писемного мовлення учнів початкових класів, їхнє вміння користуватися мовою як засобом спілкування, пізнання, тобто вміння висловлювати свої думки, говорити в певній ситуації. У виборі організаційних форм навчання слід надавати перевагу колективній, груповій, парній діяльності. З метою створення сприятливого психологічного клімату для вивчення української мови, розвитку мовленнєвої компетентності з перших днів слід створити дітям такі умови, планувати і організовувати свою роботу так, щоб в учнів початкових класів не згасало бажання вивчати рідну мову та прививати любов до читання творів українських авторів.
Description: Зажарська Г. П. Формування мовленнєвої культури молодших школярів на уроках української мови та літературного читання / Г.П.Зажарська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.51-56.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5495
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf199.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.