Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5493
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШвирка, В. М.
dc.date.accessioned2020-09-07T11:34:05Z
dc.date.available2020-09-07T11:34:05Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5493
dc.descriptionШвирка В.М. Сучасні освітні тренди як інструмент підвищення якості освіти в університеті / В.М.Швирка // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.36-43.uk_UA
dc.description.abstractУ статті, на основі законодавчих актів і наукового вітчизняного дискурсу, представлений аналіз поняття «якість вищої освіти». Розглянуто різні підходи до формулювання цієї дефініції. Якість вищої освіти трактується як узагальнений системний показник розвитку особистості, навчального закладу, освітнього середовища. Охарактеризовані поняття «тренд» і «освітні тренди». Освітні тренди розглядаються як перспективні зміни в освітньому середовищі, які очікуються в найближчому і віддаленому майбутньому. Позначені принципи реалізації освітніх трендів. Проведено трендспоттинговий аналіз. Перераховано освітні тренди, які потенційно можуть сприяти підвищенню якості вищої освіти. Відзначено, що тренди відіграють значну роль у розвитку сучасної освіти. Однак рішення про доцільність їх застосування в освітньому процесі слід приймати з урахуванням загальних стратегічних цілей розвитку освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectякість вищої освітиuk_UA
dc.subjectтрендuk_UA
dc.subjectосвітні трендиuk_UA
dc.titleСучасні освітні тренди як інструмент підвищення якості освіти в університетіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf6.98 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.