Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5491
Title: | Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури як складова частина цілісної системи якості освіти |
Authors: | Отравенко, О.В. |
Keywords: | моніторинг якість професійної підготовки майбутні учителі фізичної культури концептуальні основи система якості освіти |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" імені Тараса Шевченка |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті концептуальні основи дослідження ґрунтуються на розумінні моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури як складової частини цілісної системи якості освіти в контексті європейських вимог, що пов’язані із вирішенням таких завдань: підвищення результативності праці викладацького складу та здобувачів освіти; творчого потенціалу і саморозвитку особистості; стимулювання росту професіоналізму, продуктивності освітньої діяльності на певних рівнях вищої освіти; впровадження в освітній процес інноваційно-творчих методів, прийомів навчання; формування професійно-креативних компетенцій майбутніх учителів фізичної культури відповідно до компенетнісної моделі випускника та потреб роботодавця і суспільства. Методологічну основу моніторингу якості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури складають головні положення провідних наукових підходів, зокрема міждисциплінарна інтеграція та синергія аксіологічного,системно-цілісного, компетентнісного, індивідуального, синергетичного,суб’єктно-діяльнісного,технологічного та кваліметричного підходів. |
Description: | Отравенко О. В. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури як складова частина цілісної системи якості освіти / О.В.Отравенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.20-27. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/5491 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.