Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5490
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДітковська, Л.А.
dc.contributor.authorСемигіна, Т.В.
dc.contributor.authorБуяшенко, В.В.
dc.date.accessioned2020-09-07T07:29:37Z
dc.date.available2020-09-07T07:29:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5490
dc.descriptionДітковська Л. A. Студенто-орієнтований підхід у формуванні академічної доброчесності в сучасному університеті / Л.А.Дітковська,Т.В.Семигіна,В.В.Буяшенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №8 (322) листопад. - Ч.1 - С.12-19.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано перші кроки впровадження засад академічної доброчесності в Академії праці, соціальних відносин і туризму (АПСВТ). Розкрито особливості розробки Положення про академічну доброчесність та заходів із його імплементації з урахуванням досвіду українських закладів вищої освіти - учасників Проекту сприяння академічній доброчесності в Україні, а також досвіду новозеландського Університету Окленду. Охарактеризовано наповнення нової навчальної дисципліни «Академічні студії», спрямованої на формування в АПСВТ нової академічної культури, заснованої на принципах чесності, реального навчання, справедливості, довіри та взаємоповаги всіх учасників академічного процесу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectакадемічна доброчесністьuk_UA
dc.subjectпідвищення якості вищої освітиuk_UA
dc.subjectплагіатuk_UA
dc.subjectетичні нормиuk_UA
dc.subjectакадемічна культураuk_UA
dc.titleСтуденто- орієнтований підхід у формуванні академічної доброчесності в сучасному університетіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf10.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.