Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5482
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтепаненко, В.І.-
dc.date.accessioned2020-09-04T11:32:06Z-
dc.date.available2020-09-04T11:32:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5482-
dc.descriptionСтепаненко В.І. Маркери суїцидальної поведінки обдарованих учнів / В.І.Степаненко // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2019. - № 3 (172). – С.68-75.uk_UA
dc.description.abstractУ статті визначено маркери суїцидальної поведінки обдарованих учнів (вікові, соціальні, психологічні, особистісні, словесні, поведінкові, ситуаційні, фізичні), які можуть спостерігатися на фоні криз обдарованої дитини (криза віку, криза креативності, криза інтелектуальності, криза мотивації). Зазначено, що суїцидальна поведінка обдарованих учнів є наслідком їхньої соціально- психологічної дезадаптації в умовах мікросоціального конфлікту, деструк¬тивним способом подолання кризи, яку переживає дитина. Акцентовано увагу на тому, що перед скоєнням суїцидального акту об-дарований учень завжди подає сигнали у формі специфічних реакцій, ознак чи проявів, не характерних для нього раніше. Охарактеризовано такі ознаки, як наявність в обдарованого учня певного суїцидального плану, нездоровий перфекціонізм, ізоляція, надмірна збудливість (психомоторна, почуттєва, інтелектуальна, уявна й емоційна), стійке почуття неповноцінності та інші ознаки, що свідчать про ризик суїцидальної поведінки обдарованих учнів. Зазначено, що поява маркерів суїцидальної поведінки в обдарованих учнів пов’язана з негативним впливом на них тих чи тих чинників, небезпека дії яких полягає саме в можливості скоєння обдарованим учнем завершеного суїциду, незворотності цього процесу, неможливості повернення до життя.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectзавершений суїцидuk_UA
dc.subjectкризаuk_UA
dc.subjectмаркер суїцидальної поведінкиuk_UA
dc.subjectобдарований ученьuk_UA
dc.subjectстигмаціяuk_UA
dc.subjectсуїцидальні думкиuk_UA
dc.subjectсуїцидальна спробаuk_UA
dc.titleМаркери суїцидальної поведінки обдарованих учнівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№3(172)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf6.98 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.