Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5482
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Степаненко, В.І. | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-04T11:32:06Z | - |
dc.date.available | 2020-09-04T11:32:06Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5482 | - |
dc.description | Степаненко В.І. Маркери суїцидальної поведінки обдарованих учнів / В.І.Степаненко // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2019. - № 3 (172). – С.68-75. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті визначено маркери суїцидальної поведінки обдарованих учнів (вікові, соціальні, психологічні, особистісні, словесні, поведінкові, ситуаційні, фізичні), які можуть спостерігатися на фоні криз обдарованої дитини (криза віку, криза креативності, криза інтелектуальності, криза мотивації). Зазначено, що суїцидальна поведінка обдарованих учнів є наслідком їхньої соціально- психологічної дезадаптації в умовах мікросоціального конфлікту, деструк¬тивним способом подолання кризи, яку переживає дитина. Акцентовано увагу на тому, що перед скоєнням суїцидального акту об-дарований учень завжди подає сигнали у формі специфічних реакцій, ознак чи проявів, не характерних для нього раніше. Охарактеризовано такі ознаки, як наявність в обдарованого учня певного суїцидального плану, нездоровий перфекціонізм, ізоляція, надмірна збудливість (психомоторна, почуттєва, інтелектуальна, уявна й емоційна), стійке почуття неповноцінності та інші ознаки, що свідчать про ризик суїцидальної поведінки обдарованих учнів. Зазначено, що поява маркерів суїцидальної поведінки в обдарованих учнів пов’язана з негативним впливом на них тих чи тих чинників, небезпека дії яких полягає саме в можливості скоєння обдарованим учнем завершеного суїциду, незворотності цього процесу, неможливості повернення до життя. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | - |
dc.subject | завершений суїцид | uk_UA |
dc.subject | криза | uk_UA |
dc.subject | маркер суїцидальної поведінки | uk_UA |
dc.subject | обдарований учень | uk_UA |
dc.subject | стигмація | uk_UA |
dc.subject | суїцидальні думки | uk_UA |
dc.subject | суїцидальна спроба | uk_UA |
dc.title | Маркери суїцидальної поведінки обдарованих учнів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | №3(172) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.