Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5481
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлексєєва, О. Р.
dc.contributor.authorКурліщук, І. І.
dc.date.accessioned2020-09-04T09:09:05Z
dc.date.available2020-09-04T09:09:05Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5481
dc.descriptionАлексєєва О. Р. Міжособистісні конфлікти першокласників в умовах інклюзивної освіти: причини, способи врегулювання / О. Р. Алексєєва, І. І. Курліщук // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2019. - № 3 (172). – С.55-67.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі розкрито сутність понять «інклюзія», «інклюзивна освіта»; акцентовано увагу на основних завданнях інклюзивної освіти в Україні відповідно до ратифікованих міжнародних конвенцій та законодавчих документів, покладених в основу такої освіти, яка визнана одним із пріоритетних напрямів Но¬вої української школи. З’ясовано, що інклюзивна освіта, ураховуючи світові тенденції і напрацювання та досвід запровадження в Україні, цілком здатна за умови ефективної організації створити для кожної дитини сприятливі умови для самореалізації й соціалізації в природному середовищі; дитині з особливими потребами та її батькам надати кваліфіковану консультативну підтримку, підготувати до повноцінного життя в суспільстві, а суспільство - до прийняття людини з особливими потребами як повноправного члена. Визначено основні чинники, які впливають на міжособистісні стосунки першокласників, і причини виникнення конфліктних ситуацій; схарактеризовано природу конфліктної поведінки мо¬лодшого школяра в умовах інклюзії. Розкрито сутність медіації як основного профілактичного й найбільш ефективного сучасного методу психолого-педагогічного супроводу розв’язання міжособистісних конфліктів першокласників в умовах інклюзивної освіти з урахуванням концептуальних дитиноцентричних положень Нової української школи, які ставлять дитину як індивідуальність на чолі освітнього процесу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectконфліктuk_UA
dc.subjectміжособистісний конфліктuk_UA
dc.subjectпершокласникuk_UA
dc.subjectшкільна медіаціяuk_UA
dc.titleМіжособистісні конфлікти першокласників в умовах інклюзивної освіти: причини, способи врегулюванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:№3(172)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf11.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.