Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5480
Title: Системний та синергетичний підходи у формуванні критичного мислення майбутніх учителів початкової школи
Authors: Починкова, М. М.
Keywords: критичне мислення
майбутні вчителі
професійна підготовка
загальнонауковий рівень
системний підхід
початкова школа
Issue Date: 2019
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: Статтю присвячено актуальній проблемі формування критичного мислення у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. У статті обґрунтовано застосування системного та синергетичного рівнів наукового пізнання на загальнонауковому рівні дослідження. Щодо системного підходу, то відзначено, що він найбільш поширений у психолого-педагогічній літературі, розкрито зв’язок між поняттями «системний підхід», «система», «педагогічна система», наголошено на тому, що формування критично¬го мислення у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи розглядається як цілісна багато¬компонентна різнорівнева система. Синергетичний підхід представлено як такий, що доповнює системний, а не виступає опозиційним до нього. У цьому підході закладено можливості діалогу, творчості, індивідуального шляху розвитку й породження порядку з хаосу як поштовх до нового розвитку. Доведено, що застосування такого підходу в дослідженні формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи є необхідним для проведення об’єктивного дослідження.
Description: Починкова М. М. Системний та синергетичний підходи у формуванні критичного мислення майбутніх учителів початкової школи / М. М. Починкова // Education and Pedagogical Sciences ("Освіта та педагогічна наука") / Гол. ред. А. В. Жучок; ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка". - 2019. - № 3 (172). – С.44-54.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5480
Appears in Collections:№3(172)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf9.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.