Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5411
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБадер, С. О.
dc.date.accessioned2020-08-28T08:41:50Z
dc.date.available2020-08-28T08:41:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5411
dc.descriptionБадер С.О. Фактори формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / С.О. Бадер // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. 2011. - Сер.5. - Вип.72. – С. 48-51.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти (ЗДО), що набуває актуальності у зв’язку із загальною переорієнтацією цінностей суспільства у бік матеріальних на противагу загальнокультурним, духовним. Це пояснюється низкою чинників, зокрема: нестабільною політичною та соціально-економічною ситуацією, збройним конфліктом на сході України та анексією АР Крим, що провокує ситуацію невизначеності серед більшості населення держави Досліджено провідні чинники формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО, які умовно поділяються на зовнішні та внутрішні. Спираючись на провідні дослідження в галузі окресленої проблеми, до зовнішніх факторів автор відносить: державу, суспільство та культуру, до якої належить особистість, соціально-економічні та політичні фактори, засоби масової інформації та мережу Інтернет, місце проживання, систему освіти та роди¬ну. Автор акцентує увагу саме на освітньому середовищі закладу вищої освіти, що володіє значним освітнім потенціалом для формування цінностей та смислів студентів.До внутрішніх факторів ми відносимо: ступінь інтелектуального розвитку особистості, емоціиний стан людини, особистісно-духовну зрілість, ступінь розвитку моральної свідомості людини, особистісну активність у різних видах діяльності тощо. Автор доходить висновку про взаємозалежність зовнішніх та внутрішніх факторів формування ціннісно-смис¬лових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО, адже сім ’я є первинним агентом соціалізації особистості, від чого в значній мірі залежить рівень інтелектуального розвитку, сформованість моральної самосвідомості тощо. Своєю чергою, соціальне середовище вишу здатне видозмінити існуючу систему цінностей особистості, впливати не лише на інтелектуальну та емоційну сфери, а й визначати ступінь духовної зрілості майбутнього фахівця дошкільної галузі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;
dc.subjectціннісно-смислові орієнтаціїuk_UA
dc.subjectмайбутні вихователі ЗДОuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectфактори формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДОuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.titleФактори формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освітиuk_UA
Appears in Collections:Бадер Світлана Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Untitled.FR11.pdf6.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.