Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5411
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бадер, С. О. | |
dc.date.accessioned | 2020-08-28T08:41:50Z | |
dc.date.available | 2020-08-28T08:41:50Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5411 | |
dc.description | Бадер С.О. Фактори формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / С.О. Бадер // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. 2011. - Сер.5. - Вип.72. – С. 48-51. | uk_UA |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти (ЗДО), що набуває актуальності у зв’язку із загальною переорієнтацією цінностей суспільства у бік матеріальних на противагу загальнокультурним, духовним. Це пояснюється низкою чинників, зокрема: нестабільною політичною та соціально-економічною ситуацією, збройним конфліктом на сході України та анексією АР Крим, що провокує ситуацію невизначеності серед більшості населення держави Досліджено провідні чинники формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО, які умовно поділяються на зовнішні та внутрішні. Спираючись на провідні дослідження в галузі окресленої проблеми, до зовнішніх факторів автор відносить: державу, суспільство та культуру, до якої належить особистість, соціально-економічні та політичні фактори, засоби масової інформації та мережу Інтернет, місце проживання, систему освіти та роди¬ну. Автор акцентує увагу саме на освітньому середовищі закладу вищої освіти, що володіє значним освітнім потенціалом для формування цінностей та смислів студентів.До внутрішніх факторів ми відносимо: ступінь інтелектуального розвитку особистості, емоціиний стан людини, особистісно-духовну зрілість, ступінь розвитку моральної свідомості людини, особистісну активність у різних видах діяльності тощо. Автор доходить висновку про взаємозалежність зовнішніх та внутрішніх факторів формування ціннісно-смис¬лових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО, адже сім ’я є первинним агентом соціалізації особистості, від чого в значній мірі залежить рівень інтелектуального розвитку, сформованість моральної самосвідомості тощо. Своєю чергою, соціальне середовище вишу здатне видозмінити існуючу систему цінностей особистості, впливати не лише на інтелектуальну та емоційну сфери, а й визначати ступінь духовної зрілості майбутнього фахівця дошкільної галузі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | |
dc.subject | ціннісно-смислові орієнтації | uk_UA |
dc.subject | майбутні вихователі ЗДО | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | фактори формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.title | Фактори формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти | uk_UA |
Appears in Collections: | Бадер Світлана Олександрівна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Untitled.FR11.pdf | 6.8 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.