Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5411
Title: | Фактори формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти |
Authors: | Бадер, С. О. |
Keywords: | ціннісно-смислові орієнтації майбутні вихователі ЗДО професійна підготовка фактори формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО діти дошкільного віку |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | Стаття присвячена проблемі формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти (ЗДО), що набуває актуальності у зв’язку із загальною переорієнтацією цінностей суспільства у бік матеріальних на противагу загальнокультурним, духовним. Це пояснюється низкою чинників, зокрема: нестабільною політичною та соціально-економічною ситуацією, збройним конфліктом на сході України та анексією АР Крим, що провокує ситуацію невизначеності серед більшості населення держави Досліджено провідні чинники формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО, які умовно поділяються на зовнішні та внутрішні. Спираючись на провідні дослідження в галузі окресленої проблеми, до зовнішніх факторів автор відносить: державу, суспільство та культуру, до якої належить особистість, соціально-економічні та політичні фактори, засоби масової інформації та мережу Інтернет, місце проживання, систему освіти та роди¬ну. Автор акцентує увагу саме на освітньому середовищі закладу вищої освіти, що володіє значним освітнім потенціалом для формування цінностей та смислів студентів.До внутрішніх факторів ми відносимо: ступінь інтелектуального розвитку особистості, емоціиний стан людини, особистісно-духовну зрілість, ступінь розвитку моральної свідомості людини, особистісну активність у різних видах діяльності тощо. Автор доходить висновку про взаємозалежність зовнішніх та внутрішніх факторів формування ціннісно-смис¬лових орієнтацій майбутніх вихователів ЗДО, адже сім ’я є первинним агентом соціалізації особистості, від чого в значній мірі залежить рівень інтелектуального розвитку, сформованість моральної самосвідомості тощо. Своєю чергою, соціальне середовище вишу здатне видозмінити існуючу систему цінностей особистості, впливати не лише на інтелектуальну та емоційну сфери, а й визначати ступінь духовної зрілості майбутнього фахівця дошкільної галузі. |
Description: | Бадер С.О. Фактори формування ціннісно-смислових орієнтацій майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / С.О. Бадер // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. 2011. - Сер.5. - Вип.72. – С. 48-51. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/5411 |
Appears in Collections: | Бадер Світлана Олександрівна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Untitled.FR11.pdf | 6.8 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.