Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5318
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКраснова, Н.П.-
dc.date.accessioned2020-07-30T09:11:48Z-
dc.date.available2020-07-30T09:11:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issnУДК 378.147:316.47-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5318-
dc.descriptionКраснова Н. П. Взаємозв’язок та взаємозалежність самостійної роботи студентів і потенціалу соціуму / Н.П.Краснова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.2 - С.167-181uk_UA
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано компоненти готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності (когнітивний, праксікологічний та особистісний), що складають структурні компоненти системи професійної підготовки студентів вищого навчального закладу; визначено сутність самостійної (позааудиторної) роботи студентів, яка вміщує навчально-дослідну, науково-дослідницьку роботу студентів з метою оволодіння фундаментальними знаннями, професійними вміннями та навичками діяльності за профілем, досвідом творчої, дослідницької діяльності та сприяє розвитку самостійності, відповідальності і організованості, творчого підходу до вирішення проблем навчального і професійного рівня, а також як організований процес. Надано характеристика потенціалу соціуму, що являє собою сукупність соціальних явищ внутрішньо індивідного, інтеріндивідного і метаіндівідного. Доведено що: самостійна робота студента є різновидом соціальної діяльності, яка спрямована на засвоєння соціального досвіду, хоча носить індивідуальний характер, але є соціальним за змістом, так як створює для навчальної діяльності, для соціуму соціально-значимий результат; різниця самостійної роботи студента і соціуму полягає в тому, що вона лише елемент соціуму, мета якої – підвищення рівня знань, навичок і умінь на основі використання різноманітного соціального досвіду, а в цілому – використання потенціалу соціуму для вирішення власних завдань. На основі діяльності всіх суб’єктів організації самостійної роботи студента (педагога, тьютора, представників соціальних інститутів і самого студента) визначено, що вона може розглядатися як соціостворюючий чинник складових соціуму і розвитку можливостей студента.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.subjectсамостійна робота студентівuk_UA
dc.subjectпотенціал соціумуuk_UA
dc.subjectвзаємозв’язок та взаємозалежність самостійної роботи студентів і потенціалу соціуму.uk_UA
dc.titleВзаємозв’язок та взаємозалежність самостійної роботи студентів і потенціалу соціумуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krasnova.pdf252.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.