Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5318
Title: | Взаємозв’язок та взаємозалежність самостійної роботи студентів і потенціалу соціуму |
Authors: | Краснова, Н.П. |
Keywords: | студентська молодь самостійна робота студентів потенціал соціуму взаємозв’язок та взаємозалежність самостійної роботи студентів і потенціалу соціуму. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет" |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті охарактеризовано компоненти готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності (когнітивний, праксікологічний та особистісний), що складають структурні компоненти системи професійної підготовки студентів вищого навчального закладу; визначено сутність самостійної (позааудиторної) роботи студентів, яка вміщує навчально-дослідну, науково-дослідницьку роботу студентів з метою оволодіння фундаментальними знаннями, професійними вміннями та навичками діяльності за профілем, досвідом творчої, дослідницької діяльності та сприяє розвитку самостійності, відповідальності і організованості, творчого підходу до вирішення проблем навчального і професійного рівня, а також як організований процес. Надано характеристика потенціалу соціуму, що являє собою сукупність соціальних явищ внутрішньо індивідного, інтеріндивідного і метаіндівідного. Доведено що: самостійна робота студента є різновидом соціальної діяльності, яка спрямована на засвоєння соціального досвіду, хоча носить індивідуальний характер, але є соціальним за змістом, так як створює для навчальної діяльності, для соціуму соціально-значимий результат; різниця самостійної роботи студента і соціуму полягає в тому, що вона лише елемент соціуму, мета якої – підвищення рівня знань, навичок і умінь на основі використання різноманітного соціального досвіду, а в цілому – використання потенціалу соціуму для вирішення власних завдань. На основі діяльності всіх суб’єктів організації самостійної роботи студента (педагога, тьютора, представників соціальних інститутів і самого студента) визначено, що вона може розглядатися як соціостворюючий чинник складових соціуму і розвитку можливостей студента. |
Description: | Краснова Н. П. Взаємозв’язок та взаємозалежність самостійної роботи студентів і потенціалу соціуму / Н.П.Краснова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.2 - С.167-181 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/5318 |
ISSN: | УДК 378.147:316.47 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Krasnova.pdf | 252.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.