Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5305
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Желанова, в.в. | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T10:11:32Z | - |
dc.date.available | 2020-07-27T10:11:32Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5305 | - |
dc.description | Желанова В. В. Суб’єктний контекст професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / В.В.Желанова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.1 - С.99-105 | uk_UA |
dc.description.abstract | У представленій статті доведено перспективність суб’єктного підходу до професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Проаналізовано поняття «суб’єкт» й «контекст», що є семантичними складниками поняття «суб’єктний контекст». Розкрито сутність та структуру феноменів «суб’єктність» та «професійна суб’єктність», які є метою моделювання суб’єктного контексту. З’ясовано суттєві характеристики суб’єктності особистості. Визначено структуру професійної суб’єктності вчителя початкової школи. Виокремлено етапність формування професійної суб’єктності майбутнього вчителя початкової школи, а саме: 1) етап загальної особистісної суб’єктності; 2) етап первинної професійної суб’єктності; 3) суб’єктно-професійний етап. З’ясовано, що на першому етапі впровадження суб’єктного контексту пов’язане із з’ясуванням суб’єктного потенціалу базових навчальних дисциплін; на другому – із введенням спецкурсів суб’єктної спрямованості, а також з імітаційними формами навчання; на третьому – з груповими формами роботи студентів, що ґрунтуються на дискусії, діалозі, полілозі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | - |
dc.subject | суб’єкт | uk_UA |
dc.subject | контекст | uk_UA |
dc.subject | суб’єктний контекст | uk_UA |
dc.subject | суб’єктність | uk_UA |
dc.subject | професійна суб’єктність | uk_UA |
dc.title | Суб’єктний контекст професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zhelanova.pdf | 216.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.