Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5305
Title: Суб’єктний контекст професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи
Authors: Желанова, в.в.
Keywords: суб’єкт
контекст
суб’єктний контекст
суб’єктність
професійна суб’єктність
Issue Date: 2020
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет"
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У представленій статті доведено перспективність суб’єктного підходу до професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Проаналізовано поняття «суб’єкт» й «контекст», що є семантичними складниками поняття «суб’єктний контекст». Розкрито сутність та структуру феноменів «суб’єктність» та «професійна суб’єктність», які є метою моделювання суб’єктного контексту. З’ясовано суттєві характеристики суб’єктності особистості. Визначено структуру професійної суб’єктності вчителя початкової школи. Виокремлено етапність формування професійної суб’єктності майбутнього вчителя початкової школи, а саме: 1) етап загальної особистісної суб’єктності; 2) етап первинної професійної суб’єктності; 3) суб’єктно-професійний етап. З’ясовано, що на першому етапі впровадження суб’єктного контексту пов’язане із з’ясуванням суб’єктного потенціалу базових навчальних дисциплін; на другому – із введенням спецкурсів суб’єктної спрямованості, а також з імітаційними формами навчання; на третьому – з груповими формами роботи студентів, що ґрунтуються на дискусії, діалозі, полілозі.
Description: Желанова В. В. Суб’єктний контекст професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / В.В.Желанова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.1 - С.99-105
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5305
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhelanova.pdf216.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.