Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5304
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖамардій, В.О.-
dc.contributor.authorГордієнко, О.В.-
dc.date.accessioned2020-07-27T10:01:32Z-
dc.date.available2020-07-27T10:01:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issnУДК 796.011.3:378-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5304-
dc.descriptionЖамардій В. О.Проектування фітнестехнологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів / В.О.Жамардій, О.В. Гордієнко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.1 - С.90-98uk_UA
dc.description.abstractЗміст статті полягає у проектуванні фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів. У процесі конструювання фітнес-технологій формувався зміст цільового, змістово-організаційного, технологічного, контрольно-діагностичного блоків методичної системи та здійснювалася візуалізація навчального матеріалу. З’ясовано, що особистісно-орієнтований вибір фітнес-технологій полягає в особистій мотивації та усвідомленості обраного виду фізкультурно-оздоровчої діяльності, де найповніше використовується принцип демократизації і гуманізації за умови спільної діяльності викладача і студента. Визначено, що цінності обраних видів фітнес-технологій вигідно відрізняються від цінностей традиційного підходу у використанні фізичних вправ і видів спорту для фізичного виховання студентів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectпроектуванняuk_UA
dc.subjectметодична системаuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectфізичне вихованняuk_UA
dc.titleПроектування фітнестехнологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhamardiy, Hordiienko.pdf266.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.