Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5300
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦибулько, Л. Г.-
dc.date.accessioned2020-07-27T08:09:26Z-
dc.date.available2020-07-27T08:09:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5300-
dc.descriptionЦибулько Л.Г. Особливості системи початкової освіти в Німеччині / Л.Г.Цибулько,Г.С.Пилипенко,Д. І. Г.С Стародубцева // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.1 - С.206-215uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості системи початкової освіти в Німеччині. Дотепер серед європейських країн Німеччина посідає особливе місце, вона створила одну з кращих освітніх систем у світі, де шкільне навчання є безкоштовним, загальним і обов’язковим. Автори розкривають основні дидактичні принципи організації навчального процесу та методи навчання дітей у початковій школі і зазначають, що основним завданням початкової школи є переведення дитини зі сфери гри до навчальної діяльності, сприяння природному зростанню дитини. Звертається увага на те, що вже в 1 класі діти пишуть невеличкі твори. Далі вони готують доповіді та реферати. Дітей навчають критично мислити, ставити питання, бачити проблему і шукати рішення. Їх навчають знаходити інформацію, структурувати текст. У 2 класі діти вчаться працювати на комп’ютері. Вони починають писати програми обробки тексту, малювати з елементарним використанням графіки, працювати в Інтернеті. Автори зазначають, що у німецьких початкових школах є предмети, яких немає в українських школах: релігійне навчання, медійне навчання, транспортна освіта та предмет «Хлопчики та дівчатка». У Німеччині також немає чітких дат початку і кінця навчального року і канікул, у кожній федеральній землі вони свої, а координацією займається Конфедерація міністрів культури федеральних земель (КМК). Якщо учні мають незадовільні оцінки, їх протягом року переводять до наступного класу. Автори статті вважають, що вивчення та аналіз досвіду навчання дітей у початкових школах європейських країн є дотепер цікавим і корисним.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectученьuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectсистема освітиuk_UA
dc.titleОсобливості системи початкової освіти в Німеччиніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsybulko, Pilipenko, Starodubceva.pdf246.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.