Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5300
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цибулько, Л. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-27T08:09:26Z | - |
dc.date.available | 2020-07-27T08:09:26Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5300 | - |
dc.description | Цибулько Л.Г. Особливості системи початкової освіти в Німеччині / Л.Г.Цибулько,Г.С.Пилипенко,Д. І. Г.С Стародубцева // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.1 - С.206-215 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості системи початкової освіти в Німеччині. Дотепер серед європейських країн Німеччина посідає особливе місце, вона створила одну з кращих освітніх систем у світі, де шкільне навчання є безкоштовним, загальним і обов’язковим. Автори розкривають основні дидактичні принципи організації навчального процесу та методи навчання дітей у початковій школі і зазначають, що основним завданням початкової школи є переведення дитини зі сфери гри до навчальної діяльності, сприяння природному зростанню дитини. Звертається увага на те, що вже в 1 класі діти пишуть невеличкі твори. Далі вони готують доповіді та реферати. Дітей навчають критично мислити, ставити питання, бачити проблему і шукати рішення. Їх навчають знаходити інформацію, структурувати текст. У 2 класі діти вчаться працювати на комп’ютері. Вони починають писати програми обробки тексту, малювати з елементарним використанням графіки, працювати в Інтернеті. Автори зазначають, що у німецьких початкових школах є предмети, яких немає в українських школах: релігійне навчання, медійне навчання, транспортна освіта та предмет «Хлопчики та дівчатка». У Німеччині також немає чітких дат початку і кінця навчального року і канікул, у кожній федеральній землі вони свої, а координацією займається Конфедерація міністрів культури федеральних земель (КМК). Якщо учні мають незадовільні оцінки, їх протягом року переводять до наступного класу. Автори статті вважають, що вивчення та аналіз досвіду навчання дітей у початкових школах європейських країн є дотепер цікавим і корисним. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | педагогічні науки; | - |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | учень | uk_UA |
dc.subject | навчальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | система освіти | uk_UA |
dc.title | Особливості системи початкової освіти в Німеччині | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tsybulko, Pilipenko, Starodubceva.pdf | 246.49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.