Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5296
Title: Підходи до класифікації наочних засобів у підготовці фахівців з технологій медичної діагностики та лікування
Authors: Степаненко, В.В.
Keywords: технології лабораторної діагностики та лікування
засоби наочності
медична освіта
Issue Date: 2020
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет"
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті розглянуті основні підходи до класифікації наочних засобів у підготовці майбутніх фахівців з технологій медичної діагностики та лікування з урахуванням існуючих в медицині уявлень про фундаментальні медико-біологічні закономірності. Зазначається, що формування основних професійних компетентностей фахівців з технології медичної діагностики та лікування базуються на формуванні об’єктивних базових уявлень фахівця про будову і функції органів, систем органів та організму в цілому, принципів регуляції та підтримки гомеостазу, закономірностей існування у середовищі та взаємодії з його чинниками, механізмами розвитку патології тощо. На основі специфіки медичних знань був проведений аналіз основних підходів щодо класифікації засобів наочності. Зазначається існування різноманітних класифікацій наочних засобів навчання заснованих на різних критеріальних підходах. Також в статті розглянуті основні проблеми класифікації засобів наочності. Основними факторами які зумовлюють проблемами у підходах до класифікації засобів наочності є досить велика їх різноманітність, залежність та щільна функціональна інтегрованість з технічними засобами навчання. Представлена класифікація засобів наочності яка враховує специфіку медицини та найбільш відповідає дидактичним вимогам навчання фахівців з технологій медичної діагностики та лікування. Визначені основні перспективні напрямки майбутніх наукових досліджень, які можуть бути спрямовані на удосконалення педагогічних методик підготовки фахівців з технологій медичної діагностики та лікування.
Description: Степаненко В.В. Підходи до класифікації наочних засобів у підготовці фахівців з технологій медичної діагностики та лікування / В.В.Степаненко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.1 - С.175-183
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5296
ISSN: УДК 37.026.4:61
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stepanenko.pdf240.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.