Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5295
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШехавцов, М.О.-
dc.date.accessioned2020-07-27T06:36:33Z-
dc.date.available2020-07-27T06:36:33Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5295-
dc.descriptionШехавцов М.О. Обґрунтування педагогічної умови формування інформаційної культури в умовах інформаційногібридної війни / М.О.Шехавцов // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.1 - С.216=225uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретичному обґрунтуванню та розробцы педагогічної умови щодо формування інформаційної культури студентської молоді – підвищення обізнаності студентської молоді щодо пошуку, вилучення та критичним аналізом певної інформації шляхом збагачення відповідними інформаційно-пізнавальними матеріалами змісту позанавчальної виховної роботи в умовах інформаційно-гібридної війни. Автором було обґрунтовано, що в контексті запропонованої педагогічної умови формування критичного ставлення студентів в позанавчальній діяльності університету, оскільки цей процес відбувається переважно в процесі позанавчальної виховної роботи. Встановлено, що місія сучасних університетів полягає у формуванні інформаційної культури студентів, які б були спроможні критично оцінювати події навколишнього світу та адекватно на них реагувати. Відповідно критично мислячий студент спроможний адекватно проаналізувати інформацію, перевірити її достовірність, суперечливість даних, обрати та оцінити аргументи для доведення. Доведено, що організація студентського самоврядування сприяє набуттю базових знань про інформаційні системи, інформаційні технології, інформатизацію суспільства; формуванню громадської активної позиції, мобільності, адаптивності в різних проявах інтеракції; розвитку умінь і навичок самоаналізу отриманої інформації, як формується, уточнюється, впливає на свідомість людини, знання технологій критичного переосмислення й обробки отриманої інформації; розвитку здатності передбачити результат завдяки отриманої інформації на основі самоаналізу ціннісних моральноетичних знань, уявлень, ступеня ціннісного ставлення до отриманої інформації через поведінку та діяльність. В результаті було визначено, що сутність зазначеної педагогічної умови вміщує дві складові, які пов’язані: по-перше, із формуванням критичного мислення студентів і, по-друге, із збагаченням інформаційно-пізнавальними матеріалами змісту позанавчальної виховної роботи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectпедагогічна умоваuk_UA
dc.subjectінформаційна культураuk_UA
dc.subjectінформаційно-гібридна війнаuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectпозанавчальна виховна роботаuk_UA
dc.titleОбґрунтування педагогічної умови формування інформаційної культури в умовах інформаційногібридної війниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shekhavtsov.pdf247.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.