Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5293
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПочинкова, М. М.-
dc.date.accessioned2020-07-27T05:50:14Z-
dc.date.available2020-07-27T05:50:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issnУДК 378.015.3:373.3:159.95-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5293-
dc.descriptionПочинкова М. М. Роль методу моделювання в розробці системи формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи / М.М.Починкова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2020. - №2 (333) лютий. - Ч.1 - С.154 -162uk_UA
dc.description.abstractУ статті докладно розглянуто поняття моделювання та модель. На підставі аналізу наукової літератури визначено, що моделювання є методом опосередкованого вивчення явищ та об’єктів і безпосередньо пов’язане з дефініцією «педагогічне моделювання». Наголошено, що моделювання базується на понятті «модель». Докладно розкрито визначення цього поняття у словниках (тлумачних, філософських), а також у наукових дослідженнях (К. Батароєв, С. Гончаренко, О. Дахін, І. Кульчицький, П. Сікорський, Д. Стеченко, Г. Шандригось, В. Штофф). Зроблено висновок про те, що аналіз визначень поняття «модель» приводить нас до таких узагальнень: модель це штучно утворений зразок чого-небудь; моделі притаманна ознака системності; через аналіз системи стає можливим визначення інформації про її елементи та отримання нових знань про досліджуваний об’єкт. Представлено класифікацію за способом реалізації моделі (за А. Вєдєновим). Розкрито традиційні складові моделі професійної підготовки майбутніх учителів. Акцентовано увагу на тому, що моделювання, як метод, відіграє ключову роль у розробці системи формування критичного мислення у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesпедагогічні науки;-
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі початкової школиuk_UA
dc.titleРоль методу моделювання в розробці системи формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pochynkova.pdf238.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.