Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5275
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоршунов, Д. О.-
dc.contributor.authorГуржій, І. А.-
dc.date.accessioned2020-07-12T14:03:25Z-
dc.date.available2020-07-12T14:03:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 730-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5275-
dc.descriptionКоршунов Д. А. Методика вивчення рельєфної пластики на заняттях з дисципліни «скульптура» для студентів перших курсів художніх ЗВО / Д. О. Коршунов, І.А. Гуржій // Вісник Закарпатської академії мистецтв. - 2019. – № 12. – С. 187-191.uk_UA
dc.description.abstractУ даній статті розглядаються проблеми навчання студентів принципам побудови скульптурного рельєфу. Пояснюються професійні поняття та описуються види скульптурного рельєфу та його використання в монументальному та декоративному мистецтві. Розглянуті завдання які виконують студенти перших курсів, описані методики виконання рельєфу. Описані інструменти і обладнання які використовуються в роботі над практичними завданнями, пов'язаними з ліпленням рельєфних зображень. За методикою викладеною в статті студенти знайомляться з основними видами скульптурного рельєфу, вивчають закони його побудови. Теми розглянуті в даній методиці допомагають поступово ознайомити студента зі складною задачею створення рельєфу від копіювання, ліплення елементарних геометричних форм до складної творчої роботи. Дана методика успішно використовується при вивченні дисципліни «Скульптура» для художніх спеціальностей та показала себе вдалою для професійного та творчого розвитку студентів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмистецтвоuk_UA
dc.subjectбарельєфuk_UA
dc.subjectскульптураuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.titleМЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ РЕЛЬЄФНОЇ ПЛАСТИКИ НА ЗАНЯТТЯХ З ДИСЦИПЛІНИ «СКУЛЬПТУРА» ДЛЯ СТУДЕНТІВ ПЕРШИХ КУРСІВ ХУДОЖНІХ ЗВОuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Cтатті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZNO-19.pdf763.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.