Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5217
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрижановський, С. І-
dc.date.accessioned2020-06-23T11:37:37Z-
dc.date.available2020-06-23T11:37:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issnУДК 372.881.161.1+ 372.882-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5217-
dc.descriptionКрижановський С. І. Комунікативно-діяльнісний підхід у викладанні мови й літератури для іноземних студентів / С.І.Крижановський // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологогічні науки. - 2020. - №3 (334) лютий. - С.229 - 236uk_UA
dc.description.abstractВ статті зазначається, що важливим напрямком в методиці викладання мовних і літературознавчих дисциплін для іноземних громадян є комунікативно-діяльнісний підхід. Саме завдяки йому вирішуються завдання, що обумовлені прагненням методистів та педагогів збільшувати словниковий запас, розвивати усне та письмове мовлення, мовну виразність іноземних студентів. Методисти наполягали на важливості даного підходу, оскільки він пов'язаний з діяльністю людини і обумовлений нею. Усне мовлення іноземних громадян на заняттях з літератури ефективно розвивається за допомогою комунікативно-діяльнісного підходу. Заняття з історії літератури сприяють розвитку емоційності усного та писемного мовлення іноземних учнів. Автор статті зазначає, що важливою методичною проблемою стає розвиток усного мовлення іноземних студентів на заняттях з вивчення історії літератури. Для розвитку мовлення іноземних студентів на заняттях з літературознавчих дисциплін слід приділяти увагу лексико - фразеологичній роботі з художнім текстом, яка реалізуються через перекази, мовленеве малювання. Сучасна методика пов'язує комунікативно-діяльнісний підхід з творчою діяльністю студентів. Найбільш ефективно комунікативно-діяльнісний підхід реалізується на заняттях з вивчення мови. Цей підхід активно застосовується при вивченні граматики, він сприяє виробленню навичок застосування теоретичних правил на практиці. Методики роботи з розповіддю на лінгвістичну тему, з правилом як з навчально-лінгвістичним текстом в рамках комунікативно-діяльнісного підходу сприяють розвитку мовлення студентів-іноземців, допомагають ефективно на практиці використовувати теоретичний матеріал. Автор статті підкреслив, що на заняттях з мови з іноземними учнями необхідно використовувати такий текстовий матеріал, який реалізовує культурологічний принцип навчання та освітньо-виховні можливості мови.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesфілологічні науки;-
dc.subjectІсторія літературиuk_UA
dc.subjectкомунікативно-діяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectмоваuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectстуденти-іноземціuk_UA
dc.subjectтекстuk_UA
dc.titleКомунікативно-діяльнісний підхід у викладанні мови й літератури для іноземних студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28.pdf258.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.