Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5210
Title: Креативне письмо як ефективний спосіб індивідуального навчання англійській мові
Authors: Окунькова, Л.О.
Карасова, Д.А.
Окунькова, Є.О.
Keywords: Креативне мислення
креативне писемне мовлення
неординарний підхід
довільне письмо
гнучкість
індивідуальна робота
Issue Date: 2020
Series/Report no.: філологічні науки;
Abstract: Стаття присвячена темі навчання креативному письму серед студентів закладів вищої освіти. Розвиток творчих здібностей особистості в сучасному освітньому просторі неможливий без письмового спілкування. Креативне письмо - це новий спосіб вираження думки студента в самостійній роботі. Здатність критично мислити спонукає до творчих посилів використання неординарної лексики у неординарному творі. Письмове мовлення є актуальним сьогодні і серед існуючих проектних методик займає топ-місце у викладанні та вивчені іноземної мови. Під креативним письмом розуміється вид довільного письма в оригінальній формі з проявом відкритості та винахідливості. Це процес створення чогось нового, шляхом логічного обміркування переплетінням різних ділянок знань, як з лінгвістики так і інших наук. Креативне письмо вимагає від студента володіння специфічним лексичним матеріалом та навчає його логіці послідовного викладу цього матеріалу. Слід зауважити, що для написання таких робіт проводяться неодноразові заняття з текстами для тренування та підготовки майбутніх авторів до творчого викладу думок. Такий творчий підхід захоплює студентів до удосконалення власних мовленнєвих навичок та підвищення мовного рівня. Послідовне та регулярне вживання таких форм роботи на занятті та вдома призводить до уміння студентами самостійно та ефективно виконувати завдання з отриманням позитивних результатів.
Description: Окунькова Л.О. Креативне письмо як ефективний спосіб індивідуального навчання англійській мові/ / Л.О.Окунькова,Д.А.Карасова,Є.О.Окунькова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологогічні науки. - 2020. - №3 (334) лютий. - С.191 - 195
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5210
ISSN: УДК 381-13
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf209.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.