Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5180
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоліщук, Т.В.-
dc.contributor.authorМікеладзе, Н.Г.-
dc.date.accessioned2020-06-16T11:44:19Z-
dc.date.available2020-06-16T11:44:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issnУДК - 7.017.9-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5180-
dc.descriptionПоліщук Т.В. Амбівалентність монтажу в образотворчому мистецтві / Т.В.Поліщук,Н.Г.Мікеладзе // Вісник Закарпатської академії мистецтв, 2019. – № 13. – С. 223-225uk_UA
dc.description.abstractУ даній статті розглянуті особливості створення колажу і цілі, поставлені перед художником, який працює в даній техніці. Когнітивний дисонанс, що наступає при сприйнятті колажу, провокує глядача, вражає. Так як ціле створюється з окремих, часто несумісних між собою фрагментів, виникає неоднозначне відношення до кінцевого зображення. Подвійність зчитування, отриманої візуальної інформації за допомогою монтажу, змушує глядача відчувати інтелектуальне й емоційне напруження для того, щоб зрозуміти сенс, закладений митцем. Подвійність сприйняття полягає в процесі сприйняття кінцевого зображення, так як воно читається покроково фрагментарно і, одночасно, цілісно. Надзавдання монтажу для художника полягає в підпорядкуванні різнорідних самостійних елементів головній меті, новому змісту. Методи ж досягнення даної мети можуть бути різними. Іноді ідея диктує метод деформації окремих фрагментів для отримання цілого, а іноді випадково вибрані автором фрагменти при компонуванні створюють новий сенс і слугують одній ідеї. Під час перегляду роботи з використанням монтажу, глядач відчуває постійне психоемоційне напруження. Таким чином відбувається ментальне співавторство глядача з митцем. Той, хто дивиться на роботу, формує образ хоч і уявно, але так само активно, як і митець, який зробив її практично. За рахунок «повного включення» глядача в процес інтелектуальної обробки візуальної інформації, твір мистецтва стає динамічним при фактичній своїй статиці. Монтаж як метод створення твору образотворчого мистецтва буде розглянуто в таких прийомах, як бриколаж, колаж і ассамбляж, інсталяція.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет"uk_UA
dc.subjectКолажuk_UA
dc.subjectмонтажuk_UA
dc.subjectформаuk_UA
dc.subjectпростірuk_UA
dc.subjectкомпозиціяuk_UA
dc.subjectцілісністьuk_UA
dc.subjectфрагментарністьuk_UA
dc.subjectеклектикаuk_UA
dc.titleАмбівалентність монтажу в образотворчому мистецтвіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Cтатті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf248.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.