Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5180
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Поліщук, Т.В. | - |
dc.contributor.author | Мікеладзе, Н.Г. | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-16T11:44:19Z | - |
dc.date.available | 2020-06-16T11:44:19Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.issn | УДК - 7.017.9 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5180 | - |
dc.description | Поліщук Т.В. Амбівалентність монтажу в образотворчому мистецтві / Т.В.Поліщук,Н.Г.Мікеладзе // Вісник Закарпатської академії мистецтв, 2019. – № 13. – С. 223-225 | uk_UA |
dc.description.abstract | У даній статті розглянуті особливості створення колажу і цілі, поставлені перед художником, який працює в даній техніці. Когнітивний дисонанс, що наступає при сприйнятті колажу, провокує глядача, вражає. Так як ціле створюється з окремих, часто несумісних між собою фрагментів, виникає неоднозначне відношення до кінцевого зображення. Подвійність зчитування, отриманої візуальної інформації за допомогою монтажу, змушує глядача відчувати інтелектуальне й емоційне напруження для того, щоб зрозуміти сенс, закладений митцем. Подвійність сприйняття полягає в процесі сприйняття кінцевого зображення, так як воно читається покроково фрагментарно і, одночасно, цілісно. Надзавдання монтажу для художника полягає в підпорядкуванні різнорідних самостійних елементів головній меті, новому змісту. Методи ж досягнення даної мети можуть бути різними. Іноді ідея диктує метод деформації окремих фрагментів для отримання цілого, а іноді випадково вибрані автором фрагменти при компонуванні створюють новий сенс і слугують одній ідеї. Під час перегляду роботи з використанням монтажу, глядач відчуває постійне психоемоційне напруження. Таким чином відбувається ментальне співавторство глядача з митцем. Той, хто дивиться на роботу, формує образ хоч і уявно, але так само активно, як і митець, який зробив її практично. За рахунок «повного включення» глядача в процес інтелектуальної обробки візуальної інформації, твір мистецтва стає динамічним при фактичній своїй статиці. Монтаж як метод створення твору образотворчого мистецтва буде розглянуто в таких прийомах, як бриколаж, колаж і ассамбляж, інсталяція. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет" | uk_UA |
dc.subject | Колаж | uk_UA |
dc.subject | монтаж | uk_UA |
dc.subject | форма | uk_UA |
dc.subject | простір | uk_UA |
dc.subject | композиція | uk_UA |
dc.subject | цілісність | uk_UA |
dc.subject | фрагментарність | uk_UA |
dc.subject | еклектика | uk_UA |
dc.title | Амбівалентність монтажу в образотворчому мистецтві | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Cтатті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.