Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5128
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Степаненко, В. І. | |
dc.date.accessioned | 2020-06-04T15:07:42Z | |
dc.date.available | 2020-06-04T15:07:42Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.other | УДК 376.013.42:316.624-056.45(043.5) | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5128 | |
dc.description | Степаненко В. І. Теорія і практика профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів у закладах загальної середньої освіти : автореф. дис. на здобуття наукового ступеня доктора пед. наук за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка / В. І, Степаненко ; Державний заклад „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. - Старобільськ, 2020. - 46 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дисертації обґрунтовано теоретичні і практичні засади профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів у закладах загальної середньої освіти. На підставі міждисциплінарного аналізу досліджуваної проблеми визначено основні її аспекти: соціально-філософський, історико-педагогічний, медико-психологічний, соціально-психологічний і соціально-педагогічний. Розкрито сутність і зміст поведінкових девіацій одарованих учнів, визначено чинники ризику їх виникнення. Охарактеризовано параметри соціально-педагогічного простору й середовища, адаптаційного потенціалу обдарованих учнів у контексті проблеми дослідження, проаналізовано її сучасний стан. Сформовано соціально-психологічний портрет обдарованих учнів молодшого, середнього і старшого шкільного віку щодо їхньої стійкості до чинників ризику поведінкових девіацій. Обґрунтовано та змістовно розроблено систему профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів у закладах загальної середньої освіти, розкрито механізми її впровадження за двома напрямами: організація профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів та підготовка суб’єктів до здійснення відповідної діяльності. Перевірено ефективність системи профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів у закладах загальної середньої освіти, визначено подальші перспективи дослідноекспериментальної роботи. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | заклади освіти | uk_UA |
dc.subject | середня освіта | uk_UA |
dc.subject | обдаровані діти | uk_UA |
dc.title | ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ПРОФІЛАКТИКИ ПОВЕДІНКОВИХ ДЕВІАЦІЙ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.title.alternative | Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Stepanenko.pdf | 991.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.