Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5103
Title: Розвиток у студентів "soft skills" у процесі вивчення іноземної мови як необхідний компонент конкурентоспроможності майбутніх фахівців
Authors: Паславська, І. С.
Keywords: іноземні мови
конкурентоспроможність
працевлаштування
студенти
Issue Date: 2020
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті розглянуто такі поняття як "soft skills" та "hard skills" та обгрунотовано необхідність розвитку "soft skills" у студентів, які сьогодні призводять до підвищення їхньої конкурентоспроможності на ринку праці. Метою даної статті є дослідження можливостей розвитку "м'яких" навичок студентів в процесі вивчення іноземної мови. Іноземна мова виступає засобом підвищення професійної компетентності та особистісного розвитку студентів та є необхідною умовою успішного працевлаштування та кар'єри. Автор статті розглядає можливості розвитку у студентів "soft skills" у процесі вивчення іноземної мови, використовуючи 4 групи технологій інтерактивного навчання за класифікацією Л. Пироженко та О. Пометун, та приходить до висновку, що заохочення студентів до активної бесіди, використання на заняттях дискусійної форми роботи, спільна реалізація проектів, участь у творчих заходах, розвиток навичок самопрезентації є яскравим прикладом використання інтерактивних методів навчання та розвитку таких "гнучних навичок" як комунікабельність, аргументація, адаптивність, самоконтроль, винахідливість, самодисципліна, командна робота, лояльність та мотивованість.
Description: Паславська І. С. Розвиток у студентів "soft skills" у процесі вивчення іноземної мови як необхідний компонент конкурентоспроможності майбутніх фахівців / І. С. Паславська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2020. - № 3 (334). - С. 179-186.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5103
Appears in Collections:Паславська Ірина Сергіївна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
visnik) №3 (334) 2020 .pdf262.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.