Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/5101
Title: | Професійно орієнтований текст у компетентнісній парадигмі сучасної освіти |
Authors: | Попова, Л.О. |
Keywords: | профільно орієнтований текст професійно орієнтований текст критерії відбору текстів |
Issue Date: | 2018 |
Abstract: | У статті на основі аналізу наукових праць українських лінгводидактів визначено сутнісні характеристики поняття „професійно орієнтований текст”, виокремлено критерії відбору професійно орієнтованих текстів і з’ясовано їхню роль у формуванні професійної компетентності студентів. Зазначено, що професійно орієнтовані тексти є одним із ефективних засобів формування професійної компетентності, використання їх позитивно впливатиме на розвиток „суб’єктних, професійно важливих та індивідуально-психічних якостей” особистості. Рекомендовано під час добору текстів брати до уваги такі критерії: наявність внутрішньопредметних і міжпредметних зв’язків; урахування комунікативних потреб студентів; можливість організації комплексної роботи з оволодіння різними видами мовленнєвої діяльності; нормативності. Автор робить висновок, що використання професійно орієнтованих текстів не лише підвищує продуктивність формування в студентів умінь комунікативно виправдано вживати мовні засоби, ураховуючи їхні виражальні можливості, забезпечує свідому мотивацію й відповідальність їх за результат власної текстової діяльності, а й уможливлює „занурення” студентів у світ обраного фаху й усвідомлення його різноаспектності, дає змогу переконатися, що „набуття фахових знань неможливе без належного засвоєння мови навчання”. |
Description: | Попова Л.О. Професійно орієнтований текст у компетентнісній парадигмі сучасної освіти / Л.О.Попова // Лінгвістика : зб. наук. пр. / За ред. проф. К. Д. Глуховцевої. - Старобільськ : ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2018. – № 1 (38). – С.186 - 192 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/5101 |
ISSN: | УДК 373.5.016:811.161.2 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.