Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5080
Title: МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ПЕРІОДИЗАЦІЇ РОЗВИТКУ ТЕОРІЇ УПРАВЛІННЯ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ В УКРАЇНІ (ОСТАННЯ ЧВЕРТЬ ХХ – ПОЧАТОК ХХІ СТОЛІТТЯ)
Authors: Васиньова, Н. С.
Keywords: вищі навчальні заклади
управління навчальними закладами
Issue Date: 2016
Abstract: У статті описується одне з важливих та складних завдань історико-педагогічної науки – проведення періодизації розвитку досліджуваного явища. Актуальним і своєчасним є побудова методики проведення періодизації проблеми розвитку теорії управління вищими навчальними закладами в Україні останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття. Метою статті є визначення сутності поняття «періодизація» та обґрунтування етапів проведення періодизації розвитку теорії управління вищими навчальними закладами в Україні останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття. У результаті проведеного аналізу запропоновано нове розуміння сутності поняття «періодизація» та виокремлено етапи побудови періодизації розвитку теорії управління освітніми закладами. У статті періодизація розглядається як один із головних методів дослідницької роботи, автор спирається на такі методи дослідження: аналіз, синтез, порівняння, узагальнення та систематизація отриманих фактів. Отже, установлена методика проведення періодизації створює більш сприятливі умови до визначення хронологічних меж досліджуваного явища та підвищує ефективність дослідження розвитку теорії управління ВНЗ в Україні означеного періоду.
Description: Васиньова Н. Методика проведення періодизації розвитку теорії управління вищими навчальними закладами в Україні (остання чверть ХХ – початок ХХІ століття) / Н. Васиньова // Гірська школа Українських Карпат. - 2016. - № 15. - С. 136-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2016_15_36
URI: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gsuk_2016_15_36
http://hdl.handle.net/123456789/5080
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gsuk_2016_15_36.pdf102.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.