Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5032
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.date.accessioned2020-03-04T18:36:38Z
dc.date.available2020-03-04T18:36:38Z
dc.date.issued2020-03-03
dc.identifier.urihttps://www.youtube.com/watch?v=7Fku9fUGiwo
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5032
dc.descriptionЗасідання разової спеціалізованної ради [Електронний ресурс] : захист Ірини Миколаївни Калініної на здобуття ступеня доктора філософії 03.03.2020 р. [з галузі знань 231 – соціальна робота на тему "Педагогічна підтримка особистісно-професійного становлення державних службовців у процесі їх адаптації до управлінської діяльності"] / ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка” // YouTube. - Режим доступу : https://www.youtube.com/watch?v=7Fku9fUGiwo - Назва з екрана. – Дата публікації: 04.03.2020. – Дата перегляду : 04.03.2020.uk_UA
dc.description.abstractОфіційні опоненти: Васильєва Марина Петрівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри соціальної роботи і соціальної педагогіки Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди; Лях Тетяна Леонідівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри соціальної роботи та соціальної педагогіки Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка. Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми педагогічної підтримки особистісно-професійного становлення держслужбовців, уперше призначених на посаду державної служби.uk_UA
dc.description.sponsorshipЗасідання разової спеціалізованної ради ДФ 053.001uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectзахистuk_UA
dc.titleВідеозапис захист Ірини Калініної на здобуття ступеня доктора філософії 03.03.2020 р.uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Аудіо- та відеозапис захисту на здобуття наукового ступеня

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.