Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/4971
Title: | Роль і місце художньої словесності в процесі навчання учнів початкових класів |
Authors: | Зажарська, Г.П. |
Keywords: | Художня словесність краєзнавство фольклор усна народна творчість учні початкових класів навчальний процес |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
Series/Report no.: | педагогічні науки; |
Abstract: | У статті автором розкрито роль та місце художньої словесності в процесі навчання учнів початкових класів. Через усну народну творчість дитина не тільки опановує рідною мовою, але і залучається до культури свого народу. З огляду на це виникає необхідність пошуку нових підходів до визначення змісту виховання й освіти, до створення національно зорієнтованої моделі навчання дітей молодшого шкільного віку. Вивчення лінгвокраєзнавчого матеріалу на уроках рідної мови та читання є дієвим засобом виховання національно зорієнтованої мовної особистості. Краєзнавчий мовний матеріал - це шлях до пізнання минулого, сучасного й майбутнього рідного краю. Він дає можливість дитині зрозуміти навколишній світ, зорієнтуватися в ньому, про що свідчать збережені традиції родинної і календарної обрядовості. |
Description: | Зажарська Г.П. Роль і місце художньої словесності в процесі навчання учнів початкових класів / Г.П.Зажарська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 332- 337 |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/4971 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ZAGARSKA.pdf | 347.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.