Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4971
Title: Роль і місце художньої словесності в процесі навчання учнів початкових класів
Authors: Зажарська, Г.П.
Keywords: Художня словесність
краєзнавство
фольклор
усна народна творчість
учні початкових класів
навчальний процес
Issue Date: 2018
Publisher: ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: педагогічні науки;
Abstract: У статті автором розкрито роль та місце художньої словесності в процесі навчання учнів початкових класів. Через усну народну творчість дитина не тільки опановує рідною мовою, але і залучається до культури свого народу. З огляду на це виникає необхідність пошуку нових підходів до визначення змісту виховання й освіти, до створення національно зорієнтованої моделі навчання дітей молодшого шкільного віку. Вивчення лінгвокраєзнавчого матеріалу на уроках рідної мови та читання є дієвим засобом виховання національно зорієнтованої мовної особистості. Краєзнавчий мовний матеріал - це шлях до пізнання минулого, сучасного й майбутнього рідного краю. Він дає можливість дитині зрозуміти навколишній світ, зорієнтуватися в ньому, про що свідчать збережені традиції родинної і календарної обрядовості.
Description: Зажарська Г.П. Роль і місце художньої словесності в процесі навчання учнів початкових класів / Г.П.Зажарська // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2018. - №6 (320) червень. - С. 332- 337
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4971
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZAGARSKA.pdf347.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.